Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last decade our world has increased its focus on individual well-being. There is a huge amount of information available and education offered on how to enhance personal well-being by reducing stress and being more physically active, but when it comes to our workplaces do we really know what well-being means? Because we now live longer and work for extended hours and well into our twilight years, workplace well-being becomes a key element to employee attraction, retention and satisfaction. It's not just important that workplaces prioritise well-being; it's vital for their success. With whom does the responsibility lie to ensure this is happening? Using data-driven insights, social researchers Ashley Fell and Mark McCrindle have surveyed thousands of employees on this topic to better equip managers, leaders and employees with an thorough understanding of what workplace well-being is, why it is important and how to achieve it.