Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As women are entering the workforce in record numbers, there is an urgent need to address the specific ethical problems that working women face. Providing a conceptual framework from which practical issues can be addressed, the authors focus on sexual harassment, comparable worth, leadership, advertising, and working-class women. Theoretical concepts, applied cases, personal narratives, statistical data and charts are all included in this wide ranging treatment of ethics and working women. This is not merely a summary of others' work; it is a book that will frame debates on gender, ethics, business, and economics and serve as an exemplar for the critical treatment of basic human concerns.