Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Komplexe Bankprodukte und ganzheitliche Beratung erfordern detaillierte Informationen und Wissensbestandteile in den Dimensionen Kunde, Vertrieb und Produkt. Langfristig wird nur erfolgreich sein, wer die passenden Informationen zur richtigen Zeit besitzt und diese vertrieblich einSetzen kann. Aufbau und Weiterentwicklung des Wissensmanagements in Banken konnen daher angesichts geanderter Markt- und Kundenanforderungen zukunftig als erfolgsentscheidend gelten. Einhergehend damit bietet die Weiterentwicklung bestehender Technologien Ansatzpunkte, vernetztes Arbeiten, einen kollaborativen Ideen- und Wissensaustausch sowie Teilung und Nutzung vorhandenen Wissens zu fordern und vertrieblich nutzbar zu machen.