Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
William Wenton is a code-breaking genius, but when his secret talent is suddenly revealed, he has to face the danger that has been lurking around him for years in the third book in the series that School Library Journal calls “part Alex Rider, part TheDa Vinci Code for kids, and part Artemis Fowl.”
When a mysterious figure presents William with a strange pyramid-shaped puzzle, it sets in motion a series of events that sends William on a wild ride from Norway to England to the Mariana Trench, the deepest part of the ocean. Along the way, he’ll discover that some of the people he knows can no longer be trusted and that the Institute for Post-Human Research is hiding a dark secret. He’ll also discover an ancient civilization hidden under the ocean and a giant, mechanical, teleportation octopus.
And all the while the clock is ticking as William races to prevent the return of the man who wants to kill him and tries to solve the mystery of luridium.