Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ed Stibbe Why winners give it all Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur. Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, ge?nspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen zijn ze in staat de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Daarom bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores voor millennials zonder auto en heeft Nike, speciaal voor de budget geori?nteerde NIKE-fan, grote winkels op de bekende outletcenters. Ed Stibbe leert je hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit, waarom en hoe steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hoe je deze principes op je eigen merk kunt toepassen. Zodat ook jij je klanten kunt geven wat zij willen en zo je marktaandeel kunt vergroten. * Ontdek hoe je betere marketingbeslissingen kunt nemen. * Inclusief het merkvoorkeurcanvas en 50 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken om zelf merkvoorkeur en dus marktaandeel te vergroten. Over de auteur Ed Stibbe is een merk- en marketingexpert met ruim 30 jaar ervaring als adviseur en CEO van internationale, toonaangevende en prijswinnende merkadviesbureaus als o.a. Lintas, Lowe, en DraftFCB. Hij is medeoprichter van het Brand Preference Center, een marketingadviesbedrijf dat organisaties helpt met de ontwikkeling van factbased en klantgerichte groeistrategie?n. Daarbij is hij blogger voor Adformatie en Marketing online. Uitvoering: Flexcover Omvang: 224 pagina's Auteur: Stibbe Formaat: 17 x 24 cm ISBN: 9789089655332 NUR: 801 Thema: KJS Prijs: ? 27,99 Verschijnt: September 2020