• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Why winners give it all

waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt

Ed Stibbe
Paperback | Nederlands
€ 29,99
+ 59 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Ed Stibbe Why winners give it all Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur. Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, ge?nspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen zijn ze in staat de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Daarom bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores voor millennials zonder auto en heeft Nike, speciaal voor de budget geori?nteerde NIKE-fan, grote winkels op de bekende outletcenters. Ed Stibbe leert je hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit, waarom en hoe steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hoe je deze principes op je eigen merk kunt toepassen. Zodat ook jij je klanten kunt geven wat zij willen en zo je marktaandeel kunt vergroten. * Ontdek hoe je betere marketingbeslissingen kunt nemen. * Inclusief het merkvoorkeurcanvas en 50 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken om zelf merkvoorkeur en dus marktaandeel te vergroten. Over de auteur Ed Stibbe is een merk- en marketingexpert met ruim 30 jaar ervaring als adviseur en CEO van internationale, toonaangevende en prijswinnende merkadviesbureaus als o.a. Lintas, Lowe, en DraftFCB. Hij is medeoprichter van het Brand Preference Center, een marketingadviesbedrijf dat organisaties helpt met de ontwikkeling van factbased en klantgerichte groeistrategie?n. Daarbij is hij blogger voor Adformatie en Marketing online. Uitvoering: Flexcover Omvang: 224 pagina's Auteur: Stibbe Formaat: 17 x 24 cm ISBN: 9789089655332 NUR: 801 Thema: KJS Prijs: ? 27,99 Verschijnt: September 2020

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789089655332
Verschijningsdatum:
22/10/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
180 mm x 250 mm
Gewicht:
412 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 59 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.