Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The totalising effect of consumerism, well-being and satisfaction is a discourse which may negate the value of struggle and mastery of complex subjects and a realization of personal potentiality. Why Universities Should Seek Happiness and Contentment considers the consequences of a hedonistic and well-being centred model of student education as one of the goals of higher education and proposes an alternative goal for higher education. In a globalised consumer society where the anxiety for an identity leads to the fear of not reaching the standard, Paul Gibbs shows how anxiety can be harnessed to secure contentment with one's own future without the fear of consumer-induced emptiness. He conceptualises higher education in a counter-valued way to the current dominant discourse of higher education institutions and educational policy while placing students at the centre of their own educational activity. In doing so, Gibbs proposes contentment as a guiding principle of higher education.