Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do students continue to dissect animals in biology classes? Why, despite the excellence of teaching resources for veterinary and human medical education that substitute for dissection, do those provided for pre-college students fall short in convenience, flexibility, and coordination with the curriculum? Why Dissection? Animal Use in Education looks beyond the typical yes-or-no debate about dissection to understand how we came to our current practice of dissection in intermediate and high school biology, even as preparation of health professionals has moved away from dissection. Despite the many forces that support the continued use of dissection in pedagogy, teachers retain much autonomy in how they teach in the classroom, and legislation in many states provide specific requirements for what should and should not be taught in separated science and health curricula, offering students the option to not engage in dissection. Why Dissection? walks students, teachers, and parents through these options to help them make more informed choices regarding their science education options.