Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Interweaving academic theory, (auto)ethnography, and memoir-styled narrative, Christopher M. Driscoll explores what the "white devil" trope means for understanding and responding to tensions emerging from toxic white masculinity. The book provides a historical and philosophical account of the "white devil" as it appears in the stories and myths of various black religious and philosophical traditions, particularly as these traditions are expressed through the contemporary cultural expression of hip-hop. Driscoll argues that the trope of the white devil emerges from a self-hatred in many white men that is concealed (and revealed) through various defence mechanisms - principally, anger - and the book provides rich ground to discuss the relationship between perceptions of self (i.e. who we are), emotional regulation, and our behaviour towards others (i.e. how we act).