Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What Motivates Students to Perform Community Service? This book studies volunteerism through philosophical history, a review of contemporary research and a cross-sectional study. A chronicle of volunteerism in the United States reviews the development of federal legislation, national initiatives, and the relationship between volunteerism and economics. A review of literature on volunteerism includes topics such as citizenship, impacts of gender, impact on academics, and personal growth in young adults. Historical and research reviews guided the development of questions aimed at better understanding volunteerism by high school students. In order to answer these questions, a cross-sectional study of students entering and leaving high school investigated motivation for volunteerism, preference of task, and the differences between genders. Significant statistical differences emerged among gender and age groups, giving educators an insight into what motivates high school students to perform community service.