Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are students with Physical or Otherwise Health Impairments(POHI) able to engage in Retrospective Miscue Analysis? If so, how does Retrospective Miscue Analysis(RMA) affect the student''s reading comprehension and their use of the cueing systems? How does RMA affect the student''s perceptions of themselves as readers, and of the reading process? Does RMA impact the metacognitive awareness of the students with POHI? This study used an ethnographic approach with a case study format to answer these questions. The study was conducted for six weeks with three students at the middle school level.Data collection was completed in a naturalistic setting.