Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study examines the advertising appeals delivered, and the cultural values reflected in Chinese advertisements in newspaper and on TV, whether they differ by product categories or the origins of brands and how they are delivered. It is also concerned to the degree to which the global brands are adapted to Chinese culture, the difference between global brands and local brands, and the difference between print ads and TV ads. The implications of this research are: 1. Advertisers in China need to consider all the related variables-product category, origin of brands, media type, target market and culture-when choosing advertising appeals and cultural values. 2. Cultural adaptation is necessary and helpful. The issue is not what advertising appeals to pick, but how much Chinese culture to be added in delivering them.