Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Een mailtje naar een collega, een bewonersbrief, webtekst of e-mailuitnodiging, … je wil vaak maar 1 ding: (re)actie van je lezer. Dat hij in beweging komt. En dat is niet vanzelfsprekend als we dagelijks overspoeld worden door woorden. Het boekje Werve(le)nd Schrijven gaat niet over goed of fout schrijven. Het reikt je wel 9 technieken aan om die ene overtuigende tekst te schrijven die je lezer triggert om te doen wat jij wil. Een hands-on boekje met praktische schrijftips onderbouwd met leerrijke inzichten uit de literatuur.
Voor wie?
• iedereen die af en toe – professioneel of privé – een tekst schrijft of aanpast
• commerciële medewerkers die nieuwsbrieven of webcopy schrijven
• accounts bij bureaus die geregeld offertes opstellen
• startende copywriters en redacteurs die sterker in hun schoenen willen staan
• bedrijfsleiders die zelf hun eigen interne en externe communicatie willen schrijven
• marketingexperts om geschreven werk van anderen te beoordelen
• …
Over de auteur Bavo Van Landeghem
Bavo studeerde af als Communicatiewetenschapper (Univ. Nancy 2) en als Master in de Nederlandse Taal- en Letterkunde (UGent). Hij leerde het klappen van de zweep in de sales- en marketingafdeling bij Microsoft (2001-2003), de knepen van het vak ontdekte hij als professioneel copywriter en speechwriter. Hiervoor richtte hij in 2004 Scriptorij op, een taalbureau gespecialiseerd in copywriting, training en taalstrategie / Verbal Branding. Als gepassioneerd trainer werkte hij ook twee trainingen uit ‘Werve(le)nd Schrijven’ (gevolgd door meer dan 1400 cursisten) en 'Speech Schrijven' - met als rode draad: hoe breng je via woorden je publiek in beweging. Hij is ook gastdocent Copywriting op Arteveldehogeschool, UGent, KU Leuven, Vives Business School Brugge. Meer info op www.scriptorij.be.