Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In deze uitgave in de reeks ZorgBasics staan Werkhervatting en re-integratie bij mensen met gezondheidsproblemen centraal. Door de nieuwe wetgeving is dit veld meer dan ooit aan verandering onderhevig. Dit boek gaat in op het belang van arbeidsparticipatie voor mensen met een chronische ziekte of beperking, mogelijke oorzaken voor hun afstand tot de arbeidsmarkt en methoden om een inschatting van die afstand te maken.
Uitgebreid komt aan bod wat re-integratie precies inhoudt, wat het verschil is tussen eerste en tweede spoor re-integratie en (re-)integratie vanuit een uitkeringssituatie, en welke weten regelgeving daarbij van toepassing is. Verder bevat het boek een beschrijving van praktische aspecten van werkhervatting en re-integratie, zoals de organisaties en professionals die in dit veld een belangrijke rol spelen, hun onderlinge samenwerking, het belang van zelfmanagement en eigen regie en casuïstiek.
De ZorgBasics zijn geschreven voor studenten die een gezondheidszorgopleiding volgen in het hbo en professionals in de zorg. De nadruk ligt op de basisvakken die worden gegeven in de eerste studiejaren en de beroepscompetenties die tijdens de eerste fase van de opleiding behaald moeten worden.