Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Goede medewerkers zijn in veel sectoren nog schaarser dan voldoende kapitaal en klanten. Hoe kan een organisatie het werk gedaan krijgen, vruchtbaar ondernemen en waarde creëren voor klanten, investeerders, medewerkers en de wereld? Dit boek leert ondernemers, managers, bestuurders en professionals hoe dat kan. Het fundamenteel vergroten van wellbeing van medewerkers door mensgericht ondernemen, is de sleutel om mensen aan te trekken, te behouden en te laten floreren. Dat maakt medewerkers trots en betrokken en kan hun productiviteit structureel, fundamenteel en significant vergroten.
Het vergroten van wellbeing in business vraagt een gedegen veranderaanpak op basis van denken, delen en doen. Geen losse initiatieven, maar een systemische aanpak waarin leiderschap, teams en organisatiecultuur samen optrekken. Dat begint met meten hoe het eigenlijk gaat met de bestaanszekerheid, gezondheid en het floreren van medewerkers. Op basis van deze data kunnen bestuurders en managers met medewerkers verbeterpunten bepalen en hier structureel aan werken. Betere scores op die punten leiden aantoonbaar tot extra productiviteit, minder verloop en minder ziekteverzuim. Dit boek geeft daarmee concrete handvatten voor een gestructureerde veranderaanpak met heldere meetbare resultaten voor klanten, investeerders en natuurlijk medewerkers zelf.
Jeroen Kemperman, Nisha Alberts, Dilia Leitner en Mirande Groener werken bij Zilveren Kruis (Achmea) samen aan visie, onderzoek en nieuwe proposities om wellbeing in business te vergroten.
Ton Goedmakers, CEO Vebego 'Wellbeing in business is voor ons geen bijzaak, maar een hoofdzaak. Dat zit in ons DNA.'
Cees 't Hart, Board Director Randstad en voormalig CEO & President Carlsberg 'Mensgericht ondernemen is geen idealisme, maar pure noodzaak – voor bedrijven, voor Europa en voor de generaties die komen.'
Eric Otto, CEO Facilicom Group 'Gezonde, verbonden en florerende medewerkers zijn dé sleutel tot klanttevredenheid, innovatie en duurzaam succes.' Bas van der Veldt, CEO AFAS 'Investeren in wellbeing is geen kostenpost, maar een bron van energie, innovatie en langdurig succes.'
Bianca Tetteroo, CEO Achmea 'Investeren in wellbeing geeft medewerkers een solide basis om te kunnen floreren en helpt organisaties de juiste mensen aan te trekken, te behouden en productiviteit te vergroten.'