Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In recent decades, children's well-being, particularly at school, has become a major political and academic issue that has gained importance both in public policy and in the social sciences.
Well-being at School uncovers and discusses the different ways in which school well-being has been defined and evaluated, by outlining the international and interdisciplinary state of the art. It presents recent and diversified empirical evidence in different European and non-European countries, which bring together perspectives that have often been arbitrarily and artificially opposed in the literature: objective well-being versus subjective well-being; adult-centered perspective versus child-centered perspective; and analysis of family determinants versus analysis of school determinants of child well-being.
This book's originality lies in simultaneously considering the multiple dimensions of children's well-being at school and understanding how these different determinants interact and combine, depending on the (geographical, social and family) contexts in which the children live.