Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Van ritsen in het verkeer tot aanschuiven aan de kassa in de supermarkt, van de dresscode bij een hittegolf tot de do's-and-don'ts bij een huwelijksfeest: moderne omgangsvormen zijn overal. Soms zijn ze subtiel, soms wettelijk verplicht, maar altijd bedoeld om het leven samen vlotter en aangenamer te maken.
Met een frisse blik, een flinke dosis humor en zonder belerend vingertje bundelt Kevin Strubbe de hedendaagse etiquette in dit boek. Bekijk deze tips als een buffet: neem wat je nodig hebt, laat de rest voor wat het is. Dit boek is er om te inspireren, te informeren en af en toe een glimlach te ontlokken.
Kevin Strubbe, gepassioneerd door etiquette en gastvriendelijkheid, werkte als manager voor hotels in binnen- en buitenland en is sinds 2005 zaakvoerder van Hospitality Creators, waar hij klant- en gastvriendelijkheidstrainingen geeft aan diverse bedrijven. Daarnaast wordt hij regelmatig als etiquette-expert gevraagd in de media en is hij auteur van meerdere boeken over moderne etiquette.