Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Arbeit beleuchtet die verschiedenen psychologischen Theorien, die bei der Wahrnehmung von Suizidberichten durch gesunde Personen eine Rolle spielen. Grundlage bilden die Definition des Gesundheitsbegriffs sowie der Überblick über bisherige Theorien der Medienwirkungsforschung in Bezug auf Suizidberichte (z.B.Werther-Effekt). Die Begriffe Suizidalität und Depression werden als Risikofaktoren analysiert. Eingeteilt in die präkommunikative, die kommunikative und die postkommunikative Phase des Kommunikationsprozesses, werden die unterschiedlichen psychologischen Theorien anschaulich und prägnant dargestellt sowie affektive, kognitive und konative Faktoren herausgearbeitet.