Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alleen al in Nederland worden elke dag ontelbare presentaties gegeven. De meeste van die presentaties zijn oersaai. De spreker, maar ook het publiek, beleeft er meestal weinig lol aan.
Serge van Rooij geeft antwoord op de 25 meest gestelde vragen bij presentatie-trainingen. Vragen als: ‘Hoe maak ik een boodschap die blijft plakken?’, ‘Ben ik nog wel authentiek als ik oefen?’, ‘Hoe kan ik zorgen voor meer interactie met mijn publiek?’ en natuurlijk ‘Waar laat ik mijn handen?’. De praktische antwoorden zijn verrassend eenvoudig toe te passen en hebben een groot effect op de spreker én het publiek. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe je een presentatie maakt die leuk is om te geven en boeiend is om naar te luisteren.
Serge van Rooij is communicatietrainer en als partner van Bex*communicatie verantwoordelijk voor de trainingsdivisie. Hij traint CEO’s, Nederlandse ambassadeurs en andere professionals die er moeten staan op belangrijke momenten in hun carrière. In de ruim 15 jaar dat hij als trainer actief is, zocht hij naar antwoorden op de vragen van de mensen die hij trainde. Daarvoor dompelde hij zich onder in de wereld van beïnvloeden, storytelling, presenteren en overtuigen, en leerde hij veel van storytellers, stemcoaches, regisseurs, traumapsychologen en professionals uit de kleinkunst.