Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
By the late 1960s the Beetle had enjoyed over twenty years of continuous production, dominated its home market and conquered export markets all around the world. Volkswagen's policy of constant improvement and refinement to a single model appeared to be vindicated. However, 1968 saw the death of Heinz Nordoff, who was the driving force behind the Beetle's evolution and continued success. In many ways, this was a watershed year; the 1968 model introduced many significant changes to the car, and it became inevitable that a replacement for the venerable Beetle would have to be developed. This book charts the closing years of the Beetle's production life in Germany; from the revamped 1968 model to the 1302, 1303, the Cabriolet, and the various Specials produced later. Topics covered include: - Brief history, 1935-1967 - Full history, 1968-1980 - Comprehensive production survey - Specification and detail changes by model year [August 1967 to January 1980] - Engine options - Factory fitted optional equipment - Paint and trim colors - Special and export editions - The Karmann Cabriolet