Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Monographie quasi exhaustive de l’oeuvre de Bernard villers, artiste plasticien belge majeur parmi les plus appréciés et connus en Fédération Wallonie-Bruxelles. Pas moins de trois contributions de fond rehaussent cette publication : un texte de Pierre-Jean Foulon, conservateur honoraire au Musée royal de Mariemont, consacré à l’intense et originale activité d’éditeur de livres d’artistes de Bernard villers; un second texte de raymond Balau, Professeur responsable de l’option espace urbain à l’ensav La cambre-Bruxelles, pour ses interventions dans l’espace public et pour la première fois Bernard villers se raconte dans un texte autobiographique éclairant sur son parcours comme sur sa pratique.
Bernard Villers (1939), ancien élève de Jo Delahaut à l’école nationale supérieure des arts visuels La cambre à Bruxelles, est passé maître dans l’art des couleurs et des formes qu’il sort de la toile pour investir directement les murs des intérieurs comme les espaces publics de la ville, et décline en d’infinies et subtiles variations sur le papier dans le cadre de ses éditions du remorqueur.