Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Volunteerism is a topic of increasing importance in this age of budget cuts, declining employment and amid the threat posed by other competing leisure pursuits. There are both social and economic benefits of volunteering. As we are becoming more reliant on volunteers, there is a need for a better understanding of why people take up volunteering, and how to recruit, manage, motivate, and support volunteers most effectively. In order for organisations that host volunteers to achieve the most from their volunteers, they must understand how to give them the best "leisure" experience. This book examines critical aspects of contemporary volunteerism, from the perspective of a variety of volunteering contexts. It will appeal to academic researchers and students in disciplines such as leisure, recreation, tourism, management and sociology as well as practitioners in the voluntary sector (including volunteers), National and Local Government and those organising special events that depend on voluntary support.