• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Voice Marketing

Harnessing the Power of Conversational AI to Drive Customer Engagement

Laurence Minsky, Susan Westwater, Scot Westwater, Colleen Fahey
Hardcover | Engels
€ 145,45
+ 290 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"Hey Google, how can you help me reach more customers and strengthen my brand?"

Voice-enabled technologies are an integral part of our lives, and they present vast opportunities for marketers who are up to the challenge. With Voice Marketing: Harnessing the Power of Conversational AI to Drive Customer Engagement, marketers learn key strategies and tactics of the voice world while following a clear roadmap for developing and executing a voice marketing program.

How should marketers best approach voice and conversational AI to ensure an optimal return on their investments? Since voice can both activate consumer behavior and help build the brand image, what is the right media mix for a marketer? How does voice fit with a marketer's other channels, particularly online and mobile? What is appropriate content for this new channel and how can a marketer best go about creating that content? What are the legal and ethical issues that marketers need to address? What makes for a good development partner to implement voice initiatives? And what metrics should marketers use to judge the success of their voice efforts?

Filled with real-world examples and behind-the-scenes stories, Voice Marketing is grounded in research-based theory and decades of experience. Case studies from the Allstate, Butterball, Coca-Cola, Domino's, Lucky Charms, Mercedes, Nike, Sony, Tide, and more combine with guest perspectives from the worlds of conversational AI, voice technology, academia, and marketing to deliver a ready-to-implement plan for success in the voice environment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
216
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781538155394
Verschijningsdatum:
27/07/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
598 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 290 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.