Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Visual instinct

in 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk

Christoph Ruys, Nick Van Heck
Paperback | Nederlands
€ 34,99
+ 69 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 werkdagen Haal af na 1 uur in 1 winkel(s). .
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat?

Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media. Door de vier stappen Bewust-zien, Bewust-kiezen, Bewust-doen en Bewust-hebben, leer je hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.

 

'Wat dit boek zo waardevol maakt, is dat het verder kijkt dan tools en platformen. Het leert je dat beeld de kern van elke boodschap vormt en dat een visuele strategie net zo schaalbaar moet zijn als de technologie. Voor wie actief is in digitale communicatie is het een onmisbare gids naar helderheid en impact.'
- Daan De Wever, CEO Dstny

'Visual Instinct laat zien hoe cruciaal visuele strategie is voor communicatie, in bedrijfsleven als ook in de politiek. Het maakt duidelijk dat het beeld een instrument van macht en overtuiging is. Voor de winnaars van morgen is beeld bewust inzetten een voorwaarde om gehoord en gezien te worden.'
- Frédéric De Gucht, Voorzitter Sprimoglass en OpenVLD

'Visual Instinct legt haarfijn bloot dat het beeld geen bijzaak is, het ís de strategie. Het tilt de discussie van 'mooie vormgeving' naar het niveau van leiderschap en impact. Het confronteert merken en makers met de vraag, durf je visueel te leiden? Voor wie creatieve uitmuntendheid koppelt aan strategisch gewicht is dit verplichte lectuur.'
- Klaartje Galle, Chief Creative Officer VML Belgium

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789020999358
Verschijningsdatum:
24/11/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Mass market (rack) paperback
Afmetingen:
173 mm x 243 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.