Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Virtual reality allows a sensorimotor and cognitive activity for a user in a digitally created artificial world. Recent advances have led to new devices such as VR headsets or Head Mounted Displays. This book, a manual for both designers and users of virtual reality, presents the current state of knowledge on the use of VR headsets in the most complete way possible. If virtual reality experiences ignore fundamental recommendations, they can lead to VR sickness. Two major constraints disturb the user's behavior: latency and sensorimotor discrepancies, which are inherent to VR techniques. The book provides solutions in order to avoid nausea and motion sickness (or VR sickness).