Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book is written for professionals, students, and laymen interested in virtual clothing. It contains annexes on clothing research projects and commercial clothing systems and comes with a CD-ROM providing software tools for making 3D clothes and fashion shows. Starting with the beginnings in the mid 1980s and the basic foundations from the field of mechanics, the reader is gradually introduced to the state of the art in the interdisciplinary area of virtual clothing. Relevant issues from areas such as computer graphics, algorithmics, computational geometry, simulation, modeling, animation, visualization, and virtual reality are addressed in appropriate depth and detail. Throughout the book, the MIRACloth system developed at the authors' laboratory in Geneva for simulating clothes and clothing virtual actors is used as a case study for the results and techniques developed. System requirements: PC, 486 processor, CD-ROM drive 6x speed and above, standart sound card, SGA grafi c card minimum 640 x 480 resolution.