Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This open access book introduces vignette research to new and experienced researchers by guiding them through its history, theory and underlying principles before delving into step-by-step practical guidance on how to do vignette research.
Vignette research is an innovative qualitative, narrative and phenomenological research methodology that has gained international recognition, sparking interest from a wide range of individuals and institutions in global contexts. Vignettes are concise narratives, which capture human experiences in real life settings. They reveal surprising or intriguing facets and intangible moments. The experiential narratives resonate with readers and reduce the distance between the researcher and the researched.
The ebook editions of this book are available open access under aCC-BY 4.0 licence on bloomsburycollections.com. Open access was funded by theAustrian Science Fund (FWF).