Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vibes as value explores the relationship between subjectivity, labour and value in the hospitality industry, and thereby how youth, gender, sexuality, race and social class are embodied and made productive in the service economy. It shows that the key product of hospitality labour is 'vibes', or moments of enjoyment and relationality co-produced through exploitative relationships amongst workers and consumers. In the process, the book theorises hospitality as a form of affective labour organised through the normative and structural relations of precarious service work. It shows how identity construction produces value within the highly unequal social terrain of the service economy, and how hospitality labour enacts hierarchies of value extending far beyond the limits of the industry itself.