Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The fourth issue of Verb looks at two related processes: the conditioning of architectural environments and the conditioning of behaviors. On the one hand, studies of luminosity, sound, atmosphere and temperature expand the range of techniques available to the discipline, allowing the production of ever more extensive effects with increasingly minimal means. On the other, the rise of commerce, theming and the manufacturing of identity produce a different set of effects, directing users and their emotions for maximum financial success. What are the real potentials of conditioning? Do these new environments merely replicate the existing with increasing accuracy and sophistication, or can they generate qualitatively new atmospheres capable of stimulating not just new effects but also new forms of living? Featured works: The Venetian in Las Vegas, Spanish Pavilion in Aichi by FOA, New Milan Trade Fair by Fuksas, Arup SoundLab, Décosterd & Rahm, Arakawa + Gins, Enric Ruiz, Tomihiro Museum by Makoto Yokomizo, and texts by Norman Klein and AUDC.