Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Aan modellen, goeroes en boeken met de volgende succesaanpak voor verandermanagement geen gebrek. Tegelijkertijd leiden discutabele aanpakken tot verspilling en gemiste kansen. Inzicht in wat wel of niet werkt schiet tekort. Verandermanagement veranderd zuivert het vakgebied en toont welke ideeën over veranderen wel en niet deugen.
De groeiende populariteit en relevantie voor de praktijk van het vakgebied verandermanagement is onmiskenbaar. Dat maakt de vraag wat wel en niet deugt en werkt ook belangrijker. Verandermanagement veranderd laat evidence based zien dat veel van de breed omarmde aannames niet onderbouwd zijn of op gespannen voet staan met wat onderzoek leert. Datzelfde geldt dus voor de daarop gebaseerde aanpakken die managers en adviseurs inzetten bij het veranderen van organisaties en gedrag. Populaire en intuïtief aantrekkelijke 'inzichten' winnen het vaak van de beschikbare evidence, wetenschappelijke kennis en wel geijkte praktijkervaring. Ten koste van het welvaren en welzijn van organisaties en medewerkers, hun klanten, patiënten en andere stakeholders. In Verandermanagement veranderd worden achttien populaire opvattingen over veranderen getoetst, met behulp van de wetenschap en experts uit de praktijk. Het geeft de state of the art weer en voedt en scherpt het denken en doen in de wetenschap en praktijk van het verandermanagement.