Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a scientific document of a solid piece of research. It is divided into two major parts, the optimization problems faced by today's modern container terminals, in general, and the advanced algorithms to tackle the scheduling of automated guided vehicles, in particular. The research reported in this book developed a complete package for the scheduling problems of AGVs in ports, which was formulated as a Minimum Cost Flow Model. Although we focused on the vehicle scheduling problem in ports, the techniques that we developed are very general. This book is useful for port authorities and researchers, including specialists and graduate students in operation research. For specialists, it provides novel and efficient algorithms for network flow problems. For students, it provides the most comprehensive survey of the field. It also provides a rigorous formulation of the problems in port automation.