Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The land of Bryvania once faced a problem: too many adventurers, and not enough mythical beasts and dark wizards to provide the adventures to satisfy them. The problem was solved when the Baron Kaveshvill opened a purpose-built dungeon, the Warren. Full of rewards and risks, and with a hefty charge to enter, this soon became a thriving monopoly on adventure, and the only opportunity for fame and fortune. Azra, a young girl shunned by her village for her ability to magically disappear and reappear, receives an invitation from a mysterious stranger to take part in the greatest heist in the history of the land: to steal the Warren's gold. But the plan is fraught with danger, and working with a legendary adventurer, a notorious trickster and an enthusiastic elf, Azra must learn quickly who to trust and who to fear, if she is to come out of the Warren with its riches - or even with her life.