Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The present book aim to highlight one important issue before any high school teacher s eyes: it is necessary to understand the purpose of testing in high schools. What is the role of high school tests? Should they be considered as real tests? Or can they be perhaps best regarded as a ceremony, a cathartic ritual to be undergone alone with other examinations of this type before holiday? We hope that book may lead teachers to focus more on testing procedures as a complementary step in language learning and teaching. This will help them to see that everyone has areas of strength and areas of challenge, and that it is worthwhile to use every opportunity, even the testing sessions, for improving the learners achievements in language proficiency.