Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This research sought to fit a diagnostic classification model across multiple forms of a passage-based reading comprehension assessment using the attribute hierarchy method. Previous research on diagnostic classification models for reading comprehension assessments served as the basis for selection of the final set of attributes included in the hierarchy. The two different attribute hierarchies were compared to determine the best fit. Each model was fit to the data obtained from three forms of a large-scale operational assessment for high school students. One model consisted of nine attributes and the other model consisted of eleven attributes. Model-data fit for the two models was evaluated to determine if a single model of reading comprehension could be applied to multiple operational testing forms.