Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In today's dynamic marketing landscape, artificial intelligence (AI) stands at the forefront of innovation, offering unprecedented opportunities for marketers. This book enables marketing professionals to harness the power of AI, featuring in-depth discussions on key topics such as generative AI, personalized customer experiences, team and workflow augmentation, and data analysis optimization. It is divided into four parts, each addressing a different aspect of AI and marketing. Part I covers the fundamentals of AI in marketing, including machine learning and generative AI. Part II explores growth areas for marketing and AI, using generative AI and customer journey personalization. Part III goes into detail about how to use AI, particularly generative AI tools, to enhance the marketing function. Part IV is about integration and optimization, providing insights on when and where to invest in AI and how to prepare your team for an AI-driven marketing future.