Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Roads are major consumers of aggregate and the influence of stone aggregate cost is more in total construction cost of the road. In order to reduce the cost of construction of roads, the possibility of using brick as aggregate in sub- base and base course has been studied. Experimental studies were carried out to determine the engineering properties of the over burnt Brick aggregate and compared with stone aggregate. It has been observed that the Brick can be effectively used as road material as it is satisfying the MoRTH (ministry of road transport & highways) requirements. Brick aggregates strength may be increase by using some additives like nano silica material, plastics.