Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The social and economic status of women is a major challenge currently faced in Pakistan, which is passing through intense political turmoil. On the one hand, Pakistan has a relatively liberal media policy that raises concerns about women s situation in society. On the other hand, there are reports that 90% women are subject to domestic violence, for example. If the mass communication media is largely liberal and increasingly international, what social factors and ideologies might still present barriers to women s progress? This book presents an investigation on very popular Urdu women s magazines and their readership, to find out what images of Pakistani life and values the digests promote, who reads them, and whether there is evidence that this vision influences the readers for good or ill. This book is also recommended to postgraduate students and teachers who are interested in robust research design approaches.