Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
(Un)knowing Diversity tells the powerful stories of five minoritized American youths' school experiences. In their own words, we learn what it is like to go to school, what helps, what does not, and who these students are becoming. The author outlines the practice of testimonio work, then interprets each narrative, identifying the fixed, fluid, concurrent, and dynamic processes that serve to both map and unmap youth in schools - offering the possibility of decolonization. She identifies postcolonial and neocolonial concepts such as hybridity, nationalism, authenticity, ambivalence, transnationalism, and surveillance. The volume, which includes a study guide with questions and assignments suitable for undergraduate and graduate coursework, will be useful in qualitative methods courses, multicultural foundations courses, and courses in education and sociology.