Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last several years, the use of MIDI instruments and music sequencing software has increased in music composition and performance as well as a teaching tool. In traditional music teaching there is always a need for tools to improve students listening skills. This book offers an innovative use of MIDI technology and the Yamaha Disklavier piano as tools to enhance piano students understanding of interpretation. Aural feedback of the Disklavier and visual feedback of MIDI graphs helped students identify intangible differences in each of the performances, enabling them to articulate these by replication and improve their own performances. The method should be especially useful to professional pianists and teachers to analyze and improve their own performances as well as those of their students.