• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Understanding Customers

Chris Rice
Hardcover | Engels
€ 243,45
+ 486 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Haal af binnen de 5 werkdagen nadat je bestelling klaarligt

Omschrijving

This fully updated second edition of Understanding Customers is a recommended textbook for the Understanding Customers Certificate CIM paper. It is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter of Understanding Customers consists of: learning objectives and definitions the theoretical background exercises issues to consider current examples implications for marketing recent examination questions. Chris Rice isSenior Lecturer in the Nottingham Business School at Nottingham Trent University. He is a CIM examiner on the Understanding Customers paper and has widespread consultancy experience in both the private and public sector.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9781138440937
  • Verschijningsdatum: 27/07/2017
  • Uitgeverij: Routledge
  • Afmetingen: 156 mm x 234 mm
  • Gewicht: 612 g
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Productcode (EAN): 9781138440937
  • Taal: Engels
  • Verschijningsdatum: 27/07/2017