• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Onze winkels blijven open volgens hun normale openingsuren. We houden het extra veilig en volgen alle richtlijnen nauwkeurig op.
Laat je inspireren door ons team in de winkels. Bestel online en haal je bestelling af in een van onze winkels. Of laat je bestelling thuis leveren.
Kies je voor thuislevering? Hou er dan rekening mee dat je bestelling iets langer dan normaal onderweg kan zijn.
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Understanding Customers

Chris Rice
Paperback
€ 61,95
+ 123 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Haal af binnen de 5 werkdagen nadat je bestelling klaarligt

Omschrijving

Aimed at the Understanding Customers Certificate CIM paper, this book is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter consists of: learning objectives and definitions; the theoretical background; exercises; issues to consider; and more.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9780750623223
  • Verschijningsdatum: 13/02/1997
  • Aantal bladzijden: 414
  • Uitgeverij: Taylor & Francis Ltd
  • Afmetingen: 156 mm x 234 mm
  • Gewicht: 476 g
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 414
  • Productcode (EAN): 9780750623223
  • Verschijningsdatum: 13/02/1997