• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Marketing
  4. Understanding Business Marketing and Purchasing

Understanding Business Marketing and Purchasing

David Ford
Paperback | Engels
€ 84,47
+ 168 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Business marketing and business markets have been neglected by writers on marketing and marketing strategy. Perhaps it is because they lack the glamour of superficial excitement of consumer marketing and advertising. Business marketing has subsisted on ideas that have been borrowed from consumer marketing and these have restricted our understanding of what really happens in the area.Understanding Business Markets highlights the interaction between active business buyers and sellers and sheds light on the network of relationships that make up business markets. This collection of articles covers all aspects of business and marketing in an international context and features contributions by the leading authorities on Business and Relationship Marketing. The third edition provides a comprehensive coverage of new ideas on business marketing and purchasing for both academics and students. It has been radically revised, with an expanded introduction explaining the nature of business relationships and networks. Around one third of the articles in the five sections of the book have been changed to incorporate the best of recent writing as well as a number of classic influential articles. Newly included articles include, Hakansson and Ford, 'How should companies interact?', Gadde and Snehota, 'Making the most of suppliers' and 'Naude and Buttle, Assessing Relationship Quality'. Understanding Business Markets is essential reading for academics, students and researchers.The third edition of the most popular alternative to Business Marketing texts.Compiled by and for the most influential group of Industrial Marketing academics, the Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP).

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
504
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781861527691
Verschijningsdatum:
15/12/2001
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 245 mm
Gewicht:
952 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 168 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Gratis cinematicket

bij aankoop van een Bongo vanaf € 39
CADEAU
Actie Bongo Kinepolis
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
e-bookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.