Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En 1983, en una subasta en París, el narrador anónimo de esta historia adquiere una arquilla de aspecto modesto que se convertirá para él durante seis años en un auténtica obsesión. Y es que en realidad la arquilla es un mementum hominem, o sea contiene objetos que constituyen «la crónica de una vida». Poco a poco, el autor nos va deslizando en esa arquilla para descubrir, mediante los objetos que le pertenecieron, a un hombre excepcional, Claude Page, que vivió a fines del siglo XVIII en Francia, y al que seguimos desde su juventud de artista precoz hasta su madurez de genio de la mecánica e inventor, pasando por su extraña etapa parisina de relojero y ayudante de un librero pornográfo. En ese París sucio y maloliente, rodeado de una memorable galería de personajes dickensianos, Claude Page, paradigma del hombre preindustrial, para quien «la máquina es una obra de arte», desarrolla su talento hasta la creación de una obra maestra que se volverá contra él en los primeros días de la Gran Revolución.