Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Übungs- und Lehrbuch zum Medienrecht präsentiert in der vierten Auflage sechzehn klassische und aktuelle medienrechtliche Fälle, die das Rechtsgebiet mit seinen klausurtypischen Besonderheiten und in seiner Systematik darstellen. Es eignet sich zur Klausurvorbereitung und zum systematischen Wissenserwerb. Die Neuauflage berücksichtigt die Änderungen durch den Medienstaatsvertrag und die aktuelle Rechtsprechung zur Haftung der Betreiber Sozialer Netzwerke. Sie fokussiert vieldiskutierte Fragen, wie die Behandlung von hate speech, fake news und das Influencer-Marketing im Medienrecht.