Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tot 2004 bezochten Cruiseschepen die Nederland aandeden hoofdzakelijk de cruiseterminal in Amsterdam of Vlissingen. Rotterdam was niet in trek en deed niets om haar imago te verbeteren. Dat veranderde na turbulente gemeenteraadverkiezingen in 2002. Vanaf dat moment werd er campagne gevoerd om deze schepen naar Rotterdam te halen. De voormalige passagiersterminal aan de Wilhelminakade werd in ere hersteld en de Holland- America Line, jaren eerder uitgeweken naar de Verenigde Staten, speelde daar op in toen in 2004 Prinses Margriet de aan de terminal afgemeerde nieuwe Oosterdam doopte vanaf de Rotterdam (VI). Vanaf dat moment wisten steeds meer cruiseschepen Rotterdam te vinden. Met dit boek blikt de auteur terug op 20 jaar cruisevaart op Rotterdam en stelt dat de stad nog steeds aan populariteit wint. Alle schepen die in de afgelopen 20 jaar Rotterdam bezochten worden in beeld gebracht, ook die inmiddels uit de vaart zijn genomen.