Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Freedom of education must be understood as an effective plurality of educational offerings and a system of public funding that allows access to non-governmental schools (NGS)1 by families, regardless of their income level. It is a fundamental right that must be guaranteed in every country to respect human rights. This study outlines the trends in educational freedom across different countries, analyzes its potential drivers, and quantifies the relationship between educational freedom and various economic, social, and educational indicators. This report includes a total of 156 countries, which is 74 more than the first report prepared in 2023 by CEU-CEFAS and OIDEL (Sanz-Magallón & Zurga, 2023).(From the Executive summary)