Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Transformation in Times of Crisis

Eight Principles for Creating Opportunities and Value in the Post-Pandemic World

Jerry Wind, Nitin Rakesh
Paperback | Engels
€ 29,45
+ 58 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Winner of the International Business Book of the Year Award 2021

Winner of the Silver Stevie for Best Business Book

"I wish I had written this book!" - Philip Kotler, Father of Modern Marketing

This urgent and timely book by a visionary business practitioner, Nitin Rakesh, CEO, Mphasis and award-winning academic, Jerry Wind, Lauder Professor Emeritus, Wharton bridges the worlds of industry and academia to bring you the knowledge that can help your business thrive even in a crisis. This book is a gamechanger for businesses, large and small, enabling them to customize and implement a winning strategy by using the book's eight principles and tools to seek out opportunities for long-term value creation in a post-pandemic world.

"I am sure other leaders will find their book as relevant as I did." - Keith A. Grossman, President, Time Magazine

"Businesses either need to seize the opportunities created by that disruption, or risk being left behind. Rakesh and Wind provide a smart guide to the first option." - Alan Murray, CEO, Fortune

"The authors of Transformation in Times of Crisis provide a smart, tangible approach to help companies emerge from crises, not only intact but stronger."- Manny Maceda, Worldwide Managing Partner, Bain & Co.

"The eight principles in this book form a great framework to change our mindset and focus on the right implementation strategy to survive and succeed in the next normal." - Debjani Ghosh, President, NASSCOM

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
554
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781637147559
Verschijningsdatum:
26/11/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
802 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 58 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.