Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El libro que tiene el lector en sus manos no es propiamente un libro de ética y moral. No es un libro sobre calidad y gestión empresarial. ¿Qué clase de libro es entonces? Estas páginas nos hablan del trabajo basado en una concepción según la cual el hombre debe volver a ser el eje de la actividad económica y empresarial. Se trata de recuperar la dimensión humana de la empresa como lugar de participación activa en el bien común, mediante el ejercicio del buen humor del que nos habla Tomás Moro. La búsqueda del súper especialista, del súper talento, tiene que ser sustituida, al fin y al cabo, por profesionales con corazón, capaces de trabajar con ilusión, alegría y optimismo, valores importantísimos para la actividad económica y empresarial.