Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La velocidad a la que avanza la tecnología, la forma en la que los clientes acceden a nuevas y mejores alternativas y se vuelven más exigentes o la complejidad a la que nos lleva la abrumadora cantidad de datos de los que disponemos, evidencian que, para dirigir una empresa ya no basta con mejorar las formas de decidir y actuar. Tampoco basta con integrar nuevas herramientas o acelerar nuestra capacidad de aprendizaje. Nos enfrentamos a la urgente necesidad de adaptarnos transformando nuestras empresas y a nosotros mismos. No solamente es necesario transformar la forma de actuar; también hay que cambiar la forma de pensar. Debemos renovar los prejuicios y modelos mentales adquiridos acerca de lo que son las empresas, el propósito para el que fueron creadas o el rol que juegan en ellas la dirección, el liderazgo y los valores. Total Value Management, guía para transformar tu empresa, plantea la posibilidad de ir un paso más allá al describir propuestas operativas para aquellas organizaciones que deseen implantar el Modelo de Valor Total, un marco conceptual y un conjunto de herramientas de intervención para