Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"V. i. e. Ell6a. h1w. ng deA p. ltll. k: tU. ehe. n Le. be. M £. e. M. t Mnge. ge. n je. de. n, de. ll au6 I. l. i. eh a. eh;thabe. n w. U. R., von unell Sede. d. i. e. Sehw-i. e. JL. i. gkede. n . i. n dell AM 6iihJumg deAl. > e. n, WM . i. hn 1. >0 k. tnde. llR. ueh. t diink. te., ge. hoJL. tg ellke. nne. n; von unell a. nde. lln abell aueh de. n Punk. t deA ElllluehbMe. n, wOMn ma. n dUlleh g£. ueh6iilUll. i. ge. AMtlte. ngung a. Uell Kltii6te., d. i. e. . i. n un!. > e. JLe. ll GewaU I. >. i. nd, ge. R. a. nge. n ka. nn, ll. i. eWgell ZIL beAUmme. n ILnd wedell Mna. 1L6 zUlliieke. n. " Vell Giillingell Na. tUll6oMehell Ge. Ollg FORSTER (11811 iibell den bll. i. - t. tI. lehe. n Entde. eke. ll Ja. meA COOK INHALTLICHE MOTIVATION. Intensivere Nutzung mathematischer Ideen, Methoden und Techniken in den Einzelwissenschaften und zur Losung praktischer Probleme erfordert yom Mathematiker neben groBerer auBermathematischer "Anwendungsbereit- schaft" zugleich eine umfassendere innermathematische "Orientiertheit". In der Praxis kommt es haufig nicht so sehr darauf an, aus einer mathematischen Idee be- sonders weitrei chende Kon. sequenzen zu zi ehen, sondern ei nen Gegenstands- oder Problembereich moglichst angemessen mit einer Vielfalt mathematischer Theorien versuchsweise zu Uberdecken.