Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Tombs in Early Modern Rome (1400-1600), Jan L. de Jong reveals how funerary monuments, far from simply marking a grave, offered an image of the deceased that was carefully crafted to generate a laudable memory and prompt meditative reflections on life, death, and the hereafter. This leads to such questions as: which image of themselves did cardinals create when they commissioned their own tomb monuments? Why were most popes buried in grandiose tomb monuments that they claimed they did not want? Which memory of their mothers did children create, and what do tombs for children tell about mothers? Were certain couples buried together so as to demonstrate their eternal love, expecting an afterlife in each other's company?